Klacht, tip of compliment geven?
Dienstverlening en klantgerichtheid staan bij WLN hoog in het vaandel. Wij willen onze dienstverlening continu blijven verbeteren. Het is daarvoor belangrijk om te weten wat uw ervaringen zijn met WLN.
Heeft u een klacht of een tip? Geef dit aan ons door, zodat wij onze klanten in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.
Klacht indienen
Het spijt ons wanneer u ontevreden bent over een door ons geleverde dienst; of wanneer u een slechte ervaring heeft gehad met één van onze medewerkers. Graag willen wij voorkomen dat dit nogmaals gebeurt. WLN beschikt hiervoor over een klachtenprocedure.
U kunt het Klachtenformulier invullen en aan ons versturen.
U kunt uw klacht ook telefonisch doorgeven aan Team Klant via 050 – 402 2159.
Wij bevestigen zo snel mogelijk dat uw klacht ontvangen is. Daarbij geven wij ook aan wanneer wij uw klacht af zullen handelen. Wanneer we deze de termijn niet halen, geven wij dit aan u door (inclusief de reden en de nieuwe afhandelingstermijn).
Wanneer uw klacht door ons is verwerkt, geven wij aan u door hoe wij dit hebben gedaan. U wordt hierbij gevraagd of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.
Tip of compliment geven
Uiteraard willen wij ook graag van u horen hoe u denkt dat iets beter kan. Of dat u ergens erg tevreden mee bent, zodat we weten dat we op de goede weg zitten.
Met het formulier ‘Tip of compliment’ kunt u dit aan ons doorgeven.