Ons laboratorium staat aan de vooravond van een grootschalige uitbreiding, renovatie en modernisering. Om deze ontwikkelingen te ondersteunen en vanwege de groeiende hoeveelheid taken en werkzaamheden, ontstaat er per 1 mei een vacature voor een
MEDEWERKER LOGISTIEK EN FACILITAIR
32 uur per week
Ben jij een dienstverlenende aanpakker met twee rechterhanden die energie krijgt van een veelzijdige functie? Wil je werken in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is? Zet je talenten in bij WLN en solliciteer vandaag nog om ons team te versterken!
WLN is water in de breedste zin van het woord. Begonnen als drinkwaterlaboratorium, heeft WLN zich afgelopen decennia ontwikkeld tot een hoogwaardig centrum voor waterkwaliteit en watertechnologie, waar onderzoek en praktijk samenkomen. WLN heeft biologische, chemische en technologische expertise in huis, een unieke combinatie die resulteert in een breed dienstenpakket op het gebied van waterkwaliteitsmonitoring, waterkwaliteitsbeheer en waterbehandeling. Hierbij is de maatschappelijke relevantie van water en het voorop lopen in nieuwe ontwikkelingen WLN op het lijf geschreven. WLN is klein genoeg om elkaar goed te leren kennen en groot genoeg om een bepalende speler te zijn op haar vakgebied in de noordelijke helft van Nederland.
De belangrijkste klanten van WLN zijn de drinkwaterbedrijven van Groningen en Drenthe, voor wie WLN het waterkwaliteitsgeweten is. Daarnaast heeft WLN veel klanten binnen de overheid en de industrie in Noord-Nederland, waar WLN een grote verscheidenheid aan waterkwaliteitsanalyses en water technologisch advies voor uitvoert.
Als medewerker Logistiek en Facilitair ben je onderdeel van het team Logistiek en Facilitair Centrum (LFC), bestaande uit 5 medewerkers. Het team wordt functioneel aangestuurd door een coördinator.
Wat ga je doen?
Als Medewerker Logistiek en Facilitair ben jij verantwoordelijk voor logistieke en facilitaire zaken met een focus op het beheer van het gebouw en de installaties. Je houdt het magazijn georganiseerd en beheert de voorraad, terwijl je ook diverse facilitaire werkzaamheden in en rond het gebouw uitvoert. Dit omvat het verzorgen van cateringverzoeken, het bijhouden van koffiemachines, schoonmaak- en opruimwerkzaamheden en ondersteuning bij evenementen.
Je zorgt ervoor dat werkplekken en vergaderruimtes klaarstaan en goed onderhouden worden en biedt ondersteuning bij interne verhuizingen. Je bent handig en in staat zelfstandig eenvoudige technische klussen uit te voeren. Daarnaast signaleer je verbeterpunten op logistiek en facilitair gebied om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt en collega’s hun werk optimaal kunnen uitvoeren.
Je beheert de Facilitaire Servicedesk en fungeert als eerste aanspreekpunt, waarbij je ervoor zorgt dat alles soepel verloopt. Je houdt de administratie nauwkeurig bij en zorgt voor een vlotte verwerking van de facturen. Daarnaast zorg je ervoor dat alle laboratoriumbenodigdheden, kantoorartikelen en boodschappen op tijd aanwezig zijn door bestellingen te plaatsen en de voorraad zorgvuldig te beheren.
Wat breng je mee?
- Een mbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van logistiek, facilitair of techniek.
- Goede digitale vaardigheden.
- Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal.
- Je kunt prioriteiten stellen en snel schakelen tussen de verschillende taken.
- Een gestructureerde en nauwkeurige manier van werken.
- Een collegiale instelling en het vermogen om goed in teamverband te kunnen werken.
Wat heeft WLN jou te bieden?
Een contract voor de duur van een jaar, met de intentie te verlengen voor onbepaalde tijd. De functie is ingedeeld in salarisschaal E van de WWb-loonlijn. Dit betekent minimaal € 2.567,00 en maximaal € 3.313,00 bruto per maand bij een fulltime dienstverband (40 uur per week). Behalve je salaris en vakantiegeld, ontvang je een flexibel arbeidsvoorwaardenbudget (het FAB), waarbij je ruim 14% extra ontvangt op je bruto maandsalaris (een gedeelte hiervan mag je inruilen voor verlof). WLN vindt het erg belangrijk dat medewerkers zich blijven ontwikkelen en bij blijven in hun vakgebied. WLN biedt om deze redenen medewerkers voldoende mogelijkheden tot het volgen van een opleiding of cursus. Tevens beschikt elke medewerker over een eigen adviesbudget voor zijn of haar persoonlijke ontwikkeling of gericht op vitaliteit.
Naast het reguliere verlof, ontvangt elke medewerker jaarlijks extra verlofuren voor je eigen inzetbaarheid, deze verlofuren kennen geen vervaldatum.
De locatie van WLN is goed bereikbaar en beschikt over voldoende parkeergelegenheid.
Het kunnen overleggen van een Verklaring omtrent gedrag is onderdeel van de sollicitatieprocedure, deze wordt aangevraagd bij je benoeming. Je neemt deel aan de collectieve pensioenregeling bij het ABP (al 5 jaar op rij het meest duurzame Nederlandse Pensioenfonds (ranglijst VBDO)).
Interesse?
Stuur je schriftelijke motivatie en curriculum vitae naar hr@wln.nl onder vermelding van vacaturenummer 01-2025. De sluitingsdatum is 2 maart 2025. De gesprekken vinden plaats op donderdagochtend 13 maart 2025.
Indien je inhoudelijke vragen hebt over de functie, kun je contact opnemen met Arjan Waijerink, coördinator LFC via 06 1372 2082.
Indien je vragen hebt over de sollicitatieprocedure, kun je contact opnemen met Ingrid Oppers, HR-adviseur via 06 2520 7433.
Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern vacant gesteld.